kaislikko.jpg
Copyright 2021 - Perusvarma Juupajoki -logo, linkki etusivulle

Ylöjärven Kiviset Oy rakentaa uutta jalankulku- ja pyöräilyväylää Koskitiellä (Mt 14290) välillä Romula-Juupajoentie (Kt 58). Työt ovat edenneet säistä huolimatta hyvin, ja tie päästään avaamaan liikenteelle tiistain 9.11. aikana. Pyydämme huomioimaan, että liikenteenohjauslaitteita ja kiertotien merkkejä puretaan vielä tiistaina, joten tie on kokonaisuudessaan auki keskiviikkoaamuun 10.11. mennessä.

Urakoitsijan tiedotteessa korostetaan, että viimeistelytöitä jatketaan vielä tien avaamisen jälkeenkin ajoradalla työskennellen. Tällöin liikennettä ohjataan väistämisvelvollisuusmerkein. Työntekijöiden ja liikkujien turvallisuuden varmistamiseksi työkohteen kohdalla nopeusrajoitus on aina 30 km/h.

Kokonaisuudessa työt valmistuvat marraskuun loppuun mennessä. Lisätietoja tarvittaessa urakoitsija edustajalta:

Mari Sipilä, työmaapäällikkö
Ylöjärven Kiviset Oy
0407570054

Ylöjärven Kiviset Oy rakentaa uutta jalankulku- ja pyöräilyväylää Koskitiellä (Mt 14290), Juupajoella, välillä Romula-Juupajoentie (Mt58). Työn tilaajat ovat ELY-keskus ja Juupajoen kunta.

Alla urakoitsijan tiedote:

Kiviset Oy TIEDOTE